El nostre principal objectiu és simplificar els processos de la teva empresa amb eines senzilles que s'adaptin a les teves necessitats.

Senzilla d’utilitzar, és la solució de gestió comercial i comptabilitat integrada ideal per a petites empreses de 1 – 20 empleats.

  • De fàcil instal·lació, podràs gestionar amb confiança les teves compres, vendes, inventari, control d’estoc i / o finances
  • Incorpora una llicència anual de l’Office 365 Business Premium que t’ajudarà a obtenir una major productivitat del teu negoci.

Solució de gestió comercial i comptabilitat integrada

  • Mida d’empresa: 1 a 20 empleats
  • Multiusuari
  • Dirigit a qualsevol sector d’activitat. Hi edicions especials per als sectors: Serveis, punt de venda, Traçabilitat, Talles i Colors, i Articles amb sèries.
  • Incorpora llicència anual de l’Office 365 Business Premium.

Sage 50c és la solució de gestió comercial i comptabilitat integrada de fàcil instal·lació i posada en marxa, amb la qual podràs optimitzar els teus principals processos de gestió i estar informat en temps real de l’estat del teu negoci.

A més de les pròpies funcionalitats de gestió com: compres, vendes, control d’estocs, inventari i comptabilitat, incorpora funcionalitats d’integració amb Office 365, com Sage Contact i Sage Cloud Backup i altres com la comunitat Sage 50 o la gestió de codis QR que fan que augmenti la productivitat del teu negoci.

Més informació

La solució de gestió empresarial per a Pimes que volen tenir perfectament connectades totes les seves àrees de treball.

  • Incorpora mòduls de Comptabilitat i Finances, Compres, Vendes, Magatzem i Fabricació, CRM, Gestió Laboral i Recursos Humans, i molt més
  • Disponible també en modalitat Online, ara pots evitar grans desemborsaments inicials en contractar la modalitat de pagament per subscripció

Gestió global del negoci per a mitjanes i petites empreses

  • Usuaris concurrents: 1 a 100
  • Mida d’empresa: 10 a 200 empleats
  • Dirigit a qualsevol sector d’activitat. Amb edicions especials per als sectors Fabricació, Distribució, Retail i Projectes.
  • L’alternativa als típics sistemes ERP

Gairebé sense necessitat de manteniment, Sage 200C és la solució integral per a PIMES amb la qual podràs controlar les diferents àrees del teu negoci: Finances, Projectes, Fabricació, Gestió de la Relació amb Clients (CRM), entre d’altres.

De fàcil i ràpida instal·lació, a més de les funcionalitats bàsiques d’un sistema ERP tradicional, Sage 200C afegeix altres perquè puguis aconseguir una major productivitat i connexió entre tots els teus departaments. Comunicació Bancària, Digitalització de Factures, o Business Intelligence són només algunes d’elles.

Sol-licitar més informació

Programa de facturació online para autónomos y pimes

Amb KeyANDCloud podràs gestionar la facturació del teu negoci, d’una forma molt ràpida, simple i intuïtiva, a més també podràs automatitzar totes les tasques administratives del teu dia a dia, simple i eficaç.

  • Crea la teva empresa
  • Dissenya el teu model personalitzat de factura
  • Envia la factura i cóbrala en pocs dies
  • Envia recordatoris de pagament

KeyANDCloud permet associar la facturació al seu negoci en línia. Consulti la nostra documentació d’API i connectors existents, sense cap cost, per integrar la facturació a la seva botiga en línia i beneficiï dels avantatges.

Comença a facturar gratis