Solucions digitales en Andorra

Solucions software

Solucions adaptades a tots els negocis

Sage 200c

La solució de gestió empresarial per a Pimes que volen tenir perfectament connectades totes les seves àrees de treball.

  • Incorpora mòduls de Comptabilitat i Finances, Compres, Vendes, Magatzem i Fabricació, CRM, Gestió Laboral i Recursos Humans, i molt més
  • Disponible també en modalitat Online, ara pots evitar grans desemborsaments inicials en contractar la modalitat de pagament per subscripció

Gestió global del negoci per a mitjanes i petites empreses

  • Usuaris concurrents: 1 a 100
  • Mida d'empresa: 10 a 200 empleats
  • Dirigit a qualsevol sector d'activitat. Amb edicions especials per als sectors Fabricació, Distribució, Retail i Projectes.
  • L'alternativa als típics sistemes ERP

Gairebé sense necessitat de manteniment, Sage 200C és la solució integral per a PIMES amb la qual podràs controlar les diferents àrees del teu negoci: Finances, Projectes, Fabricació, Gestió de la Relació amb Clients (CRM), entre d'altres.

De fàcil i ràpida instal·lació, a més de les funcionalitats bàsiques d'un sistema ERP tradicional, Sage 200C afegeix altres perquè puguis aconseguir una major productivitat i connexió entre tots els teus departaments. Comunicació Bancària, Digitalització de Factures, o Business Intelligence són només algunes d'elles.

  • Control de les finances: un complet control amb una configuració flexible del Pla Comptable, una ràpida entrada de despeses i ingressos i facilitats en la recerca de seients. Sage 200C permet treballar en tots els aspectes financers de l'empresa, des de l'alta de clients fins a la modificació de l'estructura empresarial.
  • Gestió comercial: del cicle de compres i vendes, planificant necessitats d'aprovisionament i enllaçant amb cartera d'efectes i comptabilitat. Amb aquesta solució integral realitzaràs una completa gestió dels circuits de compres i vendes; gestió de contractes, o conjunt de conceptes a facturar periòdicament als clients, amb lliure definició de preus, periodicitat i dates d'inici i final; gestió d'expedients, magatzems; integració amb sistemes EDI.
  • Gestió de producció: inclou totes les funcionalitats per controlar la teva producció amb flexibilitat i rapidesa. Des de la definició d'escandalls fins al càlcul de minves i residus de fabricació, passant per la definició dels centres de treball, i totes les funcionalitats necessàries per a la gestió de la producció en l'empresa.
  • Gestió de projectes: control i seguiment de la planificació temporal dels projectes a partir de la definició del conjunt de tasques i subtasques que el componen, la durada de cadascuna d'elles i els recursos materials i humans a elles assignats, així com la confecció de pressupostos detallats per capítols, subcapítols i partides, i al seguiment de la seva facturació al client.
  • Magatzems: un major control d'inventaris i una correcta valoració de les existències. Multi-magatzem, control i traçabilitat completa de la informació, estoc real i virtual, rendibilitat i evolució d'articles, etc.
  • Postvenda: facilita el control dels equips tècnics d'assistència amb agendes per tècnics, equips i assignació de parts. Assignació de materials, hores, despeses i recursos. Procés de pressupostació integrat i facturació segons pressupost previ o segons imputacions realitzades.
  • CRM: tot el que necessites per estar més a prop dels teus clients. Sage 200C CRM t'ajuda a identificar, captar i fidelitzar als teus clients. Coneix l'historial de qualsevol client, quan has parlat amb ell per última vegada, quins productes ha adquirit, per poder oferir-li el que necessita en el moment adequat. En aquest sentit pots crear, definir i fer un seguiment de les teves campanyes de màrqueting, realitzar segmentacions de clients i potencials, originar enviaments de mailings, crear i omplir enquestes, realitzar accions de telemàrqueting, etc.
  • Business Intelligence: vos una visió general i analítica de tots els valors de la teva empresa per a una presa de decisions més encertada. Accedeix a una visió global de tots els indicadors de la teva empresa. Aprofundeix en tots els processos mitjançant una anàlisi de les dades, i pren les decisions més adequades en el moment oportú.
  • Solucions connectades: amplia la teva gestió empresarial amb solucions de mobilitat com Sage Catàleg 2.0, el teu catàleg de productes online i gestió de comandes client; Sage DigitalDocs, la nostra proposta per a la integració automàtica de factures rebudes, o bé amb solucions que et permeten gestionar els teus moviments bancaris i integrant-los en Sage 200C.
  • Laboral i Gestion d'empleats: Sage 200C disposa d'edicions especials per a la completa gestió laboral i del cicle complet dels empleats, com Portals 360 º o RRHH.
  • Millora la productivitat de tots els departaments i, per tant, del negoci
  • Connecta i accelera els processos importants de la teva empresa
  • Augmenta la rendibilitat de les diferents àrees gràcies al control i anàlisi de la informació
  • Facilita la presa de decisions en englobar en un únic punt les dades de totes les àrees
  • Disseny i usabilitat pensada per i per a l'usuari
  • T'ajuda a complir amb les teves obligacions comptables, legals i fiscals
  • Facilita la feina dels usuaris amb necessitats en mobilitat
  • Permet personalitzacions per adaptar-se als canvis que facis a la teva PIME
  • LiveUpdate, sistema sempre actualitzat, sense costos operatius
  • L'actualització de noves versions respecta totalment les personalitzacions realitzades
  • Amb Sage 200C tens garantida l'evolució tecnològica
Pujar Sol-licitar més informació

Sage 50c

Senzilla d'utilitzar, és la solució de gestió comercial i comptabilitat integrada ideal per a petites empreses de 1 - 20 empleats

  • De fàcil instal·lació, podràs gestionar amb confiança les teves compres, vendes, inventari, control d'estoc i / o finances
  • Incorpora una llicència anual de l'Office 365 Business Premium que t'ajudarà a obtenir una major productivitat del teu negoci.

Solució de gestió comercial i comptabilitat integrada

  • Mida d'empresa: 1 a 20 empleats
  • Multiusuari
  • Dirigit a qualsevol sector d'activitat. Hi edicions especials per als sectors: Serveis, punt de venda, Traçabilitat, Talles i Colors, i Articles amb sèries.
  • Incorpora llicència anual de l'Office 365 Business Premium.

Sage 50c és la solució de gestió comercial i comptabilitat integrada de fàcil instal·lació i posada en marxa, amb la qual podràs optimitzar els teus principals processos de gestió i estar informat en temps real de l'estat del teu negoci.

A més de les pròpies funcionalitats de gestió com: compres, vendes, control d'estocs, inventari i comptabilitat, incorpora funcionalitats d'integració amb Office 365, com Sage Contact i Sage Cloud Backup i altres com la comunitat Sage 50 o la gestió de codis QR que fan que augmenti la productivitat del teu negoci.

  • Comptabilitat: permetent la comptabilització automàtica dels documents de compra i venda, així com dels cobraments i pagaments. Disposa de comptabilitat analítica per a la gestió d'àrees de l'empresa i un bloc de comptabilitat pressupostària per fer seguiment a nivell de subcomptes. Incloent a més els models fiscals i comptes anuals.
  • Vendes: amb tot el circuit de vendes a clients, incloent tarifes, descomptes o ofertes, a més de tots els documents comercials com pressupostos, certificats d'obra, comandes, dipòsits, albarans, factures de venda i processos automàtics de facturació massiva, quotes de clients i gestió de venedors.
  • Compres: on es recull tot el procés de compra o aprovisionament a proveïdors com són les tarifes, propostes, comandes, dipòsits, albarans, i factures.
  • Magatzem: gestió de magatzems amb control d'estocs, traspassos entre magatzems, regularitzacions i inventaris.
  • Tresoreria: gestió de la tresoreria de l'empresa incloent els cobraments, pagaments, generació de remeses o quaderns bancaris, i gestió de pagarés.
  • Fabricació: incloent els processos de producció i transformació de productes.
  • Comunitat Sage 50: nova funcionalitat que permet l'intercanvi d'informació entre usuaris de Sage 50c per automatitzar les tasques d'altes de clients i proveïdors, i la generació automàtica de documents de compra i venda. Permet la publicació del catàleg de productes, l'enviament telemàtic de comandes de compra i la generació automàtica de factures de compra.
  • Connectivitat: gràcies a la integració amb eines Office 365 permet utilitzar onedrive com a repositori d'informes, documents i còpies de seguretat, consultar informació de negoci de Sage 50c des d'Outlook, realitzar comunicació amb els contactes via Skype o utilitzar i sincronitzar l'agenda d'Outlook.
  • Reporting i Anàlisi: incloent diferents elements per obtenir la informació més valuosa per al teu negoci en temps real com són ginys, indicadors, codis QR, gràfics, llistats, etc.
  • Escriptori dinàmic: àrea de treball personalitzable per usuari que permet definir els menús, els indicadors i els diferents elements d'escriptori o widgets.
  • Mòduls o complements addicionals: hi ha altres funcionalitats en el producte com la traçabilitat, gestió de productes amb lots / partides, sèries / muntatges, talles i colors, gestió de serveis, etc.
  • Disponible mòdul addicional de gestió del terminal punt de venda i programa de fidelització de clients integrat.
  • Ràpida posada en marxa i fàcil aprenentatge amb el producte, el que redueix el temps per començar a treballar amb el producte.
  • Adaptació legal i compliment de totes les obligacions legals i fiscals.
  • Increment de la productivitat amb noves funcionalitats que permeten l'estalvi de temps i evitar errors.
  • Actualitzacions automàtiques, als canvis legals o novetats de producte.
  • Coneixement de l'estat del negoci, obtenint informació en temps real amb indicadors Ginys, KPI's.
  • Facilita la presa de decisions en englobar en un únic punt les dades de totes les àrees de la teva empresa.
  • Personalització del producte (menús escriptoris) segons els perfils dels usuaris.
  • Permet adaptacions perquè puguis ajustar el producte a les necessitats del teu negoci.
  • Integració amb Office 365, còpies de seguretat i informació compartida en onedrive, accedeix a informació clau del teu negoci des de qualsevol dispositiu gràcies a Sage Contact, contacta amb els teus clients o proveïdors a través de Skype.
  • Col-laboració amb altres usuaris de Sage 50c per a l'intercanvi de dades, i el procés de compres i vendes automàtic mitjançant la comunitat Sage.
Pujar Sol-licitar més informació

Programa de facturació en online

Amb KeyANDCloud podràs gestionar la facturació del teu negoci, d'una forma molt ràpida, simple i intuïtiva, a més també podràs automatitzar totes les tasques administratives del teu dia a dia, simple i eficaç.

  • Crea la teva empresa
  • Dissenya el teu model personalitzat de factura
  • Envia la factura i cóbrala en pocs dies
  • Envia recordatoris de pagament

KeyANDCloud permet associar la facturació al seu negoci en línia. Consulti la nostra documentació d'API i connectors existents, sense cap cost, per integrar la facturació a la seva botiga en línia i beneficiï dels avantatges.

Pujar Sol-licitar més informació

Programari de restauració BDP

La recent tecnologia tàctil està ara mateix envaint acceleradament tot el mercat de punts de venda. BDP és un conjunt de programes de gestió creats i desenvolupats per optimitzar i maximitzar els recursos de la tecnologia tàctil, no oblidant en cap moment la possible gestió efectuada des teclat.

Pujar Sol-licitar més informació

Solució per retailer

STO disposarà en el seu catàleg de programari la suite d'comerZZia com a solució per al retailer, que permetrà als seus clients dur a terme la gestió de les seves botigues de manera centralitzada, i incorporar l'estratègia multicanal en les seves organitzacions, a través d'aplicacions com el FastPOS per a la venda en mobilitat, o crear una botiga on-line.

Pujar Sol-licitar més informació
Tots els drets reservats © 2017 STO