
Sage 50c, tota la potència de Sage ContaPlus, ara amb millores en productivitat i mobilitat
- Mida d’empresa: 1 a 20 empleats.
- Multiusuari.
- Dirigit a qualsevol sector d’activitat. Hi edicions especials per als sectors: Serveis, punt de venda, Traçabilitat, Talles i Colors, i Articles amb sèries.
- Incorpora llicència anual de l’Office 365 Business Premium.
Dissenyada sobre la base de Sage ContaPlus, aplicació amb més de 30 anys de vida en el sector del programari de gestió, Sage 50c és una solució de gestió que neix per donar resposta a les necessitats de petites i mitjanes empreses. Una solució «Connectada» que combina tota la potència d’una eina desktop amb la flexibilitat de les aplicacions en línia.
Amb importants innovacions tecnològiques, Sage 50c compta amb la integració de base de dades SQL Express, Tecnología.Net, i un nou motor de gràfics i informes. Tot això per dotar-la de major agilitat, flexibilitat i noves funcionalitats.
A més, l’aliança mundial amb Microsoft ha permès incorporar a la solució tota la potència i usabilitat de l’Office 365 perquè augmenti la teva productivitat i tinguis la teva informació sempre disponible.
Contacti ara per rebre més informació
- Comptabilitat: permetent la comptabilització automàtica dels documents de compra i venda, així com dels cobraments i pagaments. Disposa de comptabilitat analítica per a la gestió d’àrees de l’empresa i un bloc de comptabilitat pressupostària per fer seguiment a nivell de subcomptes. Incloent a més els models fiscals i comptes anuals.
- Vendes: amb tot el circuit de vendes a clients, incloent tarifes, descomptes o ofertes, a més de tots els documents comercials com pressupostos, certificats d’obra, comandes, dipòsits, albarans, factures de venda i processos automàtics de facturació massiva, quotes de clients i gestió de venedors.
- Compres: on es recull tot el procés de compra o aprovisionament a proveïdors com són les tarifes, propostes, comandes, dipòsits, albarans, i factures.
- Magatzem: gestió de magatzems amb control d’estocs, traspassos entre magatzems, regularitzacions i inventaris.
- Tresoreria: gestió de la tresoreria de l’empresa incloent els cobraments, pagaments, generació de remeses o quaderns bancaris, i gestió de pagarés.
- Fabricació: incloent els processos de producció i transformació de productes.
- Comunitat Sage 50: nova funcionalitat que permet l’intercanvi d’informació entre usuaris de Sage 50c per automatitzar les tasques d’altes de clients i proveïdors, i la generació automàtica de documents de compra i venda. Permet la publicació del catàleg de productes, l’enviament telemàtic de comandes de compra i la generació automàtica de factures de compra.
- Connectivitat: gràcies a la integració amb eines Office 365 permet utilitzar onedrive com a repositori d’informes, documents i còpies de seguretat, consultar informació de negoci de Sage 50c des d’Outlook, realitzar comunicació amb els contactes via Skype o utilitzar i sincronitzar l’agenda d’Outlook.
- Reporting i Anàlisi: incloent diferents elements per obtenir la informació més valuosa per al teu negoci en temps real com són ginys, indicadors, codis QR, gràfics, llistats, etc.
- Escriptori dinàmic: àrea de treball personalitzable per usuari que permet definir els menús, els indicadors i els diferents elements d’escriptori o widgets.
- Mòduls o complements addicionals: hi ha altres funcionalitats en el producte com la traçabilitat, gestió de productes amb lots / partides, sèries / muntatges, talles i colors, gestió de serveis, etc.
- Disponible mòdul addicional de gestió del terminal punt de venda i programa de fidelització de clients integrat.
- Ràpida posada en marxa i fàcil aprenentatge amb el producte, el que redueix el temps per començar a treballar amb el producte.
- Adaptació legal i compliment de totes les obligacions legals i fiscals.
- Increment de la productivitat amb noves funcionalitats que permeten l’estalvi de temps i evitar errors.
- Actualitzacions automàtiques, als canvis legals o novetats de producte.
- Coneixement de l’estat del negoci, obtenint informació en temps real amb indicadors Ginys, KPI’s.
- Facilita la presa de decisions en englobar en un únic punt les dades de totes les àrees de la teva empresa.
- Personalització del producte (menús escriptoris) segons els perfils dels usuaris.
- Permet adaptacions perquè puguis ajustar el producte a les necessitats del teu negoci.
- Integració amb Office 365, còpies de seguretat i informació compartida en onedrive, accedeix a informació clau del teu negoci des de qualsevol dispositiu gràcies a Sage Contact, contacta amb els teus clients o proveïdors a través de Skype.
- Col·laboració amb altres usuaris de Sage 50c per a l’intercanvi de dades, i el procés de compres i vendes automàtic mitjançant la comunitat Sage.
- Sistema operatiu: Windows 7, Windows 8, Windows 8.1 o Windows 10 en sus versiones Profesional, Enterprise o Ultímate.
- Procesador: Intel® Core™ i3 o superior o gamas/rendimiento similares.
- Memoria RAM: 4 Gb.
- Disco duro libre: 40 Gb.
- Para el aprovechamiento de ciertas características del programa se recomienda Microsoft Office 2010 o superior.
- Red: Ethernet 100/1000 BT.